torsdag 14 oktober 2010

Mycket på gång - nyheter inom kort

Uj, nu är det galet mycket. Allt spännande. Har just kommit hem från vad jag tror blir mitt sista lokalpolitiska sammanträde på ett bra tag, skär ner det engagemanget i stort sett helt under nästa mandatperiod - vill prioritera familjen, andra uppgifter samt arbete inom partiet istället.

Förebereder nu undervisningshelg i Vimmerby till helgen, har haft planeringsmöte med Humanisterna idag inför gemensamt arrangemang i november - håll ögonen öppna så kommer närmare info om detta inom kort. Men det blir nog riktigt intressant tror jag.

Jag är också med och planerar ett initiativ som ska göras i riksdagen nästa vecka, mer nytt kommer även om detta. Läser dessutom in mig och söker Guds vilja inför ett annat viktigt planeringsmöte senare i nästa vecka som kan betyda en hel del för hur jag kommer att fungera i framtiden. Nyheter om det kommer dock att dröja.

Men det är hursomhelst mycket nu, den som vill får gärna be en bön om vishet och kraft. Känner att jag behöver båda för att allt ska gå väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar